KİNGS AGE

http://www.kingsage.net/index.php?SD_FRAMEWORK_SESSION=01345b2fd032ae893d0fbaeefe971051


KİNGS AGE :Oyuncuların köylerini geliştirip diğer oyunculara üstünlük sağlamaya çalıştıkları oyun.

Binalar

Kale
Kale, köyün kalbidir. Savaşlar sırasında vatandaşların güvenliğini sağlamasının yanında, usta ve inşaatçıların yeni binaları yapmak ve var olanları geliştirmek için hep birlikte çalıştığı yerdir. Daha büyük kale, daha fazla inşaatçının burada çalışabilmesini sağlar. Bunun anlamı binaların daha hızlı inşa edilebilmesidir. Kale 15. seviyeye ulaştığında, binaları yıkabilirsiniz.

Oduncu Kampı
Zırhlar ve silahlar için bir yapı malzemesi olarak ihtiyaç duyulsa da: Odun köylerinizin en fazla ihtiyaç duyduğu hammaddedir. Oduncu kampında, çevredeki ağaçlar işlenerek inşaatçıların ve demircinin kullanabileceği hale getirilir. Oduncu kampının geliştirilmesi, odun kesmek için daha fazla işçi çalıştırabilmenizi sağlar.

Taş ocağı
Taş ocağında, devasa kaya parçaları parçalanıp işlenerek taş bloklara dönüştürülür. Bu taş bloklar, bina inşasında veya kışlalarda asker üretiminde kullanılır. Taş ocağını geliştirdiğin ölçüde daha çok taş işçisi çalıştırabilir ve daha hızlı taş blok üretebilirsin.

Maden ocağı
En iyi savaşçılar bile, iyi zırhları ve keskin kılıçları olmadan bir savaşa dayanamazlar. Maden ocağında demir filizi çıkarılarak işlenir. Eğer madeninizi geliştirirseniz, daha fazla işçi çalıştırabilir ve daha hızlı üretim yapabilirsiniz.

Depo
Hammadeler; rüzgar ve kötü hava şartlarından korunmaları için depoya saklanırlar. Depoda herzaman yeterince yer olduğu kontrol edilmelidir, aksi halde önemli hammadeler kaybolabilirler. Maalesef hammaddeleriniz yağmacılara karşı güvende değiller. Onları saklamak için ayrıca Gizli Depo yapmalısınız.

Gizli Depo
Köylerindeki vatandaşlar her zaman kendi evlerini savunamazlar. Hazinelerini gizli depolarda saklamalarının nedeni budur. Bu gizli depolar, hırsızların ellerinden ve casusların gözlerinden uzak yerlerdir.

Değirmen
Alanın verimliliği değirmene bağlıdır. Un, değirmencinin vatandaşlarınızı beslemesini sağlar, öyle ki, krallıkta hiç kimse açlıktan ölmek zorunda kalmaz. Tüm işçileriniz ve askerleriniz beslenmek zorundadır. Bu nedenle sadece besleyebildiğiniz kadar kişi çalıştırabilirsiniz.

Kışla
Kışlada, disiplin ve taktik öğretimi için, katı kurallar ve acımasız bir davranış biçimi hüküm sürer. Savaşçılar, krallarına sadakatle hizmet etmek için burada yetiştirilirler. Siz onları,bütün cesaretleriyle sizin saflarınızda olmaktan gurur duyup, mutlu oldukları savaşlara gönderebilirsiniz. Kışlanı geliştirerek, daha modern birimlere sahip olabilirsin.

Sur
Güçlü surlar sayesinde vatandaşlarınız aç kurtlardan ve saldıran diğer düşmanlardan korunurlar. Köy savunulacağı zaman surun gücü (kademesine bağlı olarak), köydeki birliklerinizin de gücünü etkiler.

Katır çiftliği
Katır çiftliğinde, senin için birçok eşya taşıyabilecek yeni hayvanlar yetişti. Daha büyük çiftlik yaparsan, daha çok katır yetiştirebilirsin.

Market
Market renkli hareketliliklerin yaşandığı yerdir. Uzaklarda ve yakın yerlerde olan satıcılar buraya ticaret yapmaya gelirler. Ana maddeler buradan alınır ve uzun mesafelere gönderilirler. Eşyalar biryerden biryere katırlarla taşınırlar. Katırları ise katır çiftliğinden temin edebilirsin. Marketin ne kadar genişlerse; yapabilceğin ticaret oranı, depolayabileceğin eşyalar artacağından, doğru orantıda artacaktır.

Simya Laboratuvarı
Simyagerin mutfağında harikulade şeyler üretilir. Bilgi mücevherini araştırırken, kötü kokulu karışımların yanında, bir çok faydalı şey de bulacaksınız. Laboratuvarınız büyüdükçe, araştırmalarınız daha başarılı olacak.

Köşk
Kontlar, krallığınızda sizin adınıza günlük vergilerinizi toplayan sadık vatandaşlarınızdan seçilirler. Eğer yeni bir şehre taşınmaları ve ofis kurmaları gerekirse, yönetim için yeterli miktarda altın paraya ihtiyaçları olur. Altın paralar Darphanede üretilebilir.

Darphane
Darphanede altın para basabilirsin. Altın paralar yeni para değer birimi oluşturmak için kullanılırlar. Daha büyük krallıklar, kendilerine bağlı ülkeleri yönetebilmek için daha çok altın paraya ihtiyaç duyarlar.

Anıt
Muhteşem bir heykel, şehrin merkezindeki meydanda durur ve şehir halkına sürekli sizin muazzam büyüklüğünüzü hatırlatır. O heykel savaşçılarınızı onurlandırır. Daha güçlü anılar yaratabilmesi için heykel 50% olmalıdır. Ancak bütün diğer binalar inşa edildiğinde ve tamamen geliştirildiklerinde yapılabilir.



Puan tablosu

Siz bina gelişimleri için puan alırsınız. Bunlar hesabınıza hemen eklenir ancak, düşmanlarınızın sizin hakkınızda önemli bilgilere ulaşmalarını engellemek için belli bir zaman gecikmesiyle gösterilir. Askerler, savaşlar ve biten araştırmalar puan durumunuzu etkilemez.

Geliştirme seviyesi için toplam puan burada gösterilir.


Seviye
1202020202010102020102020100401000
240404040402020404020404020080
3606060606030306060306060300120
4808080808040408080408080400160
5100100100100100505010010050100100500200
6120120120120120606012012060120600
7140140140140140707014014070140700
8160160160160160808016016080160800
9180180180180180909018018090180900
102002002002002001001002002001002001000
11220220220220220110110220220110220
12240240240240240120120240240120240
13260260260260260130130260260130260
14280280280280280140140280280140280
15300300300300300150150300300150300
16320320320320320160160320320160320
17340340340340340170170340340170340
18360360360360360180180360360180360
19380380380380380190190380380190380
20400400400400400200200400400200400
21420420420420420210210420210420
22440440440440440220220440220440
23460460460460460230230460230460
24480480480480480240240480240480
25500500500500500250250500250500
26520520520520520260260520260520
27540540540540540270270540270540
28560560560560560280280560280560
29580580580580580290290580290580
30600600600600600300300600300600
31620620620620620310
32640640640640640320
33660660660660660330
34680680680680680340
35700700700700700350
36720720720720720360
37740740740740740370
38760760760760760380
39780780780780780390
40800800800800800400
41820820820820820410
42840840840840840420
43860860860860860430
44880880880880880440
45900900900900900450
46920920920920920460
47940940940940940470
48960960960960960480
49980980980980980490
5010001000100010001000500





Üniteler Ünite
Silahtar 20 10 30 1 50 100 200 300 18 25
Muhafız 10 30 80 1 100 300 100 200 22 15
Baltacı 50 40 50 1 350 70 50 50 18 10
Okçu 160 80 80 1 150 200 150 100 18 10
Casus 60 40 60 2 1 10 5 7 9 0
Akıncı 100 100 300 4 700 200 300 300 10 80
Kara Şovalye 300 100 500 6 600 1500 1000 1000 11 50
Şahmerdan 500 100 200 5 100 100 200 20 30 0
Mancınık 600 200 200 8 500 400 100 200 30 0
Kont 80000 100000 120000 100 100 300 100 200 35 0


Simge İsim Açıklama

Saldırı gücü

Saldırı gücü, birimin saldırı gücünü gösterir.

Piyade savunması

Yaya askerlere karşı savunma değerini gösterir.

Suvari savunması

Atlılara karşı savunma değerini gösterir.

Okçu savunması

Okçulara karşı savunma değerini gösterir.

Hız

Alan başına dakika değeri

Ganimet

Birimin yük taşıma kapasitesi






Diğer bilgiler Özellik Değer
Hız 1
Birim hızı 1
Binayı yık aktif
Bağımsız gelişen terkedilmiş köyler aktif
Saldırı için gereken en az birim 1% Köy puanı
Kontun maksimum yolculuk mesafesi 70 Alanlar
Yeni oyuncular için saldırı koruması 5 Gün
maks. oran saldıran : savunan 20 : 1 için 60 Gün
Tatil bakıcısı aktif
Savunanlar için gece bonusu aktif, 0:00 Bitiş zamanı: 8:00 .
Saldırı iptal zamanı 10 Dakika
Katır - iptal zamanı 5 Dakika
Yön seçimi aktif
Bilinmeyen bir süre boyunca onay kaybı 20-35
Saat başına onay artışı 1
Version 0.1.8
Başlama tarihi 19.02.2009

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !